Monday, February 28, 2011

i want things to be like before...

salam 1 malaysia..hahaha
tetibe jer plak an aku nih...
skang dah susah giler nk update blog..
no time larh..tambah2 sekarang nih dh nk dkat final..
so, berlambak la esaimen nk kene wat..presentation bagai..duhh~
tension gak ar..sebab waktu tido aku telah berubah..pfssttt~

kalau dulu, malam kol 12 dah msuk tido..even waktu siang pown aku leh ade mase untuk tido..
but now, dah susah..kol 3 4 pagi pown lom tentu leh tido..
mane nak study untuk mid term nye..mne nak wat esaimen nye..mne nak prepare presentation nyer..
haisyh~ waktu siang plak bz dengan klas..pastu kalo free pown, either g lib or discussion ngan membe2...
seriously, aku sangat windu kan zaman dulu...huu~


 i miss my gud old days..bleh lepak-lepak-hepy-hepy..huu~

owh, last week my mom kene tahan ward..cdih giler tyme dapat taw tuh..
yerla, xpenah2 mak aku masuk spital, tibe2 kene tahan ward..
till now, xkua2 agy...ari jumat malam ari tuh aku pown gi teman kan mak aku kat hospital..
since, aku pown xde claz ari jumaat..better aku g jage mak aku kan..aku kan anak yang baek hehe
(bajet macam anak yang solehah la kan..konon~)

my mom looks so healthy right? hopefully, she is really healthy.. = )
doc & suster ngesot (nurse) yg sangat larh busy..knon~
kawan-kawan gossip mak aku kat hospital hehee ^___^

last week gak larh minggu busy aku ngan study..
mid term larh, presentation larh, quiz larh..
sume-sume pown nak wat last week..
n the result is worst performance larh an..
dah tu, nak expect ape agy..otak aku ngah serabut giler kot..
but still aku dah wat yang terbaek untuk sume...masa depan aku kowt..
mane leh take for granted sangat kan..xdak akai ka..haha haisyh~

kepala aku skang pown dah makin gelong2..kejap2 pening, kejap2 ok..
efek x cukup tido la tuh kot..hahaha bajet agy aku nih..
tapi sekali aku dapat tido..mang xingat dunia punye...
ase2 nye kalo bom meletop pown konfem aku xbangun nye..
even dapat tido 2 3 minit tuh..aku dh ase heaven giler weh..

paling best ade 1 tyme nih..aku ari sabtu malam..aku tido kat umah..
bleh plak aku mimpi arwah abah aku...dye xbercakap pown dalam mimpi tuh..
ape yg aku ingat..aku macam ade kate 'eyh, abah cmne leh ade kat cni?'
then, abah aku just senyum..n kitowg spend tyme together jalan2 kat mne tah..
pastu, abah aku usap2 kepala n bahu aku..
mcm bg sign soh aku bersabar ngn ape yang sedang berlaku...
tup-tup abah aku ilang n aku terjaga...
the dream cam indicate ngan things yang sedang berlaku lam life aku..
abah aku macam taw-taw jer yang aku macam lemah nak hadapi macam dugaan skang nih..

b4 this, after abah aku pegy..aku mang xpenah mimpikan abah pown...
even i want it so damn..
orang tua2 kate..susah nak mimpi kan orang yang dah xde nih..
melaenkan kite n dia same2 rindu-merindui..
ya, memang aku terlalu rindukan abah aku..
T______T

boleh tak saya jumpe abah n spend tyme together in real,,,hurmmm
tolang lah lampu aladdin..fullfil my wish!


DEAR GOD, I WANT THINGS TO BE LIKE BEFORE...
PLEASEEEEE.....

3 comments:

  1. naz ! jangan laa sedih.
    nnt aku nges sekali :'(
    mak aku ckp kalau mmpi xckp tu maybe roh abah kau.
    kalau cakap tu setan. wallahualam.

    mcm mana laa kalau aku kat tempat kau.
    aku tak tabah mcm kau.

    ReplyDelete
  2. naz... mk ko msuk wad nape???
    sbr ek naz....

    ReplyDelete
  3. aizati : owg laen pown kate gitu..mkne nye abah aku dtg jenguk aku la kan =) eppy~..neway, maybe physically i look strong..tapi aku sebenonye lemah giler weh~ =(

    mira : till now still xtau pe saket mak aku..doc tahan wad just soh abes kan bekalan ubat utk lagy smggu..ubat yg gantung2 tuh..

    mira & atie : thanks for de support..luv u two so strong =D

    ReplyDelete