Friday, March 4, 2011

hepy bestday my luvly sista!

selamat hari jadi to my luvly sister! nazlin binti nasruddin..xtually aku dah wish lambat 3 ari kot..bestday dye jatuh 1 mac ari tu..hehehe xkire aku nak wish gak...tapi terok giler aku nih..setelah 3 ari baru nak wish..tu pown through blog..depan-depan xde makne nye..mcj pown aku xanta langsung kowt...belagak nye aku ni weh..yer, memang pown..aku ni boleh dikategorikan orang yang kuat belagak pown hahaha 
ok ok ok..berbalek kat citer bestday akak aku tadi..bersamaan ngan 1 mac ari tu..maka nya telah bertambah setahun lagi lah umo dye...bile umo bertambah. makna nye tahap ke'tua'an pown bertambah la yer..sume pown dah tau kan..bertambah menjadi berapa? yer, itu yang kite xtau..wakakaka...maaf larh, aku memang xboleh nak bagitau bape umo akak aku..memang lah rahsia kerajaan...kerajaan larh sangat~ tapi if orang lua sndrik tanye pown akak aku xkan bagitau...nape yer??? itu yang kite tak tahu..bajet la akak aku tuh..bajet hot giler...(memang dye hot pown kayh = ) erkk, i mean she's so sweet that makes she's so hot)

 alolololololo...sweet giler an akak aku ngan atok aku an..hehehe..hope laki kau nanti ada title dato' kayh =P

as her beloved sister, i just wanna pray and wish her :


> cecepat larh dipertemukan dengan jodoh yang baek..tolong jangan memilih sangat lah kak..kau pown bukan nye makin mude..makin tua ada larh..kang aku gak yang kahwen dulu kang..x ke langkah bedol name nye tuh..hahaha yarkkks! aku nak kahwen umo 25-26., bukan skarang....so, tolong lah akak kahwen cepat-cepat... ^__^ v

 dah alang-alang kau memilih sangat..so, aku nak dye jadik abang ipar aku, boleh?

>cecepat larh dapat job yang gaji around 5k-10k...senang sikit hidup aku..bukan ape...senang aku nak mintak duet belanje university, duet buku and xlupe jgak duet untuk aku shopping-shopping..hehehe..ape-ape pown, yang paling penting duet untuk aku belanje makan...yerla, kau pown slalu cakap kat aku cmni " irah, kau ni asal balek rumah je, makan macam orang kebulur..kau xmakan ke kat u kau???!"..yer kak, memang aku xmakan pown..duet aku sume aku habeskan beli buku-buku tebal-tebal, print esaimen tebal-tebal, photocopy notes yang tebal-tebal, ermmm sume mende pown kene tebal-tebal ah(tipu,tipu,tipu lagy) ...so, as a conclusion, aku sangat larh memerlukan duet yang sangat larh tebal-tebal-tebal ^__^"

 lagik banyak duet kau bagi, lagik bertambah sayang aku kat kau kak = )


>cecepat larh belanja kat aku kete sebijik...suzuki swift pown ok..aku xmemilih sangat eh..asal ang beli kete kat aku pakai duet ang, kak..tu jer..kalau kau beli ansuran, mintak tolong lah bayar payment bulan-bulan tuh..tapi kalau kau beli cash memang sangat digalakkan larh..owang puteh kate 'highly recommended' gitu...hohoho lagy satu, senang sket keje kite berdua..kite kan suke g rewang-rewang...aku dah letih larh asek naek train jer..xpown bus..dah larh kene tunggu lame, pastu panas berpeluh tawu...aku just nak bagi kau solution jer..untuk kesenangan kau jugak nanti.. x__x

 aku minat giler-giler-giler ngan swift ni weh...haisyh~ bile mau dapat da..



ok larh, aku dah tak tawu nak wish ape agy kat kau..nanti jadik speech plak..panjang berjela-jela..xlarat aku nak tulis, ape lagy nak membace nya..hahaha ok sampai di sini je aku mengarut yer...babai~



No comments:

Post a Comment