Thursday, February 10, 2011

CUTI punye cerita....

hell-O!
last week aku cuti sem seminggu...hoyeah! sukeeee...=)

even pade aku still xcukup cuti seminggu tuh..tapi...
aku tetap suke gak..daripada xcuti langsung an..
(xtually kalo cuti lme2 pown aku bohsan gak hahaha sje je mau gedik2 cuti byk2)
at least ade gak mid break..ape ingat senang2 je ke uia ni nk bagi cuti...
heh! my foot larh...kalo nk taw la kan, uia ni kalo bleh, tyme cuti umum pown dye nk pkse student dtg claz..
tu yg paling aku xleh blah..dh mcm ape dah..
pe igt kitowg ni asal ade free time keje nk study je ker???..tak hagak2 la  tuh kan
lantak kamu la uia..kdg2 tu pown uia x announce cuti..aku wat cuti sendirik je aka monteng claz..haha
SO, FAIR AND SQUARE LA BAK KATE OWG PUTEH TUE..

ok..ok..ok..ok..
memandangkan uia sudah bermurah hati nk bg mid break..
maka nyer..aku as a student haruslah menggunakannya dengan sebaek mungkin...
yakni, haruslah menyusun jadual study untuk cuti tuh..
WHAT??? arrange jadual study? pecaya tak? pecaya x? tolong lah percaya..
btol nih..aku x tipu..aku mang xde plan pown nk beronggeng2 tonggang terbalek ke hape..
siyes nih, xde..xde..xde..
dalam pale otak aku nih asek pk nk study jer..xde menda laen dah..
= ) ~ alhamdulillah, dh insaf dah

hah! xlarat aku nk menipu lame2..mak apak aku xpenah ajar nipu2 ni ha..
dah..dah..dah..stop2 la dok klepet2 owg nih..hehehe

cerita yg bermula pade perenggan ke-3 tu hnyalah rekaan semata-mata..
xde kene mngena ngn cerita CUTI aku ari tuh...
ade hati nk wat citer mcm tuh...dh name pemalas tu pemalas gak..
weeeee~  = )
that's ABSOLUTELY not ME larhhh kan!


antara xtiviti2 yg telah dijalankan sepanjang mid break ari tuh :

 MENJADI BABY SITTER X BERGAJI KEPADE ANAK2 BUAH KU


penat giler ah jage budak2 nih...dh ar xmkn saman..aku soh mkn sndirik..gedik2 mau soh aku suap kan..
dah plak tuh..bile tyme aku tido..maen tarik2 idung plak soh aku bgun maen ngn dowg..
seb bek ar aku nih seorang macik yg sangat la baek ati nyer..layan kan ajerr = ) ngeh3..

p/s : aku ase cm pass ar part jge2 budak2 nih..snang jer upe nye..
tyme dowg bising, kite jerit agy kuat dri dowg..
tyme dowg liat nk mkn, kite ugut2 dowg xmo bwk g jln ke hape,
tyme dowg kaco kite tido, kite tutup pintu bilek n jgn lupe lock. skali..

yes! pasni dh leh bka nursery dah larh aku = )

IT'S SHOPPING TYME! =) i likeee!





total up : rm 89.90 jer..coz xde duet dah..ni pown akak aku dh payung separuh oh..thanks dear sis!

CUTI-CUTI KUALA LUMPUR : I-CITY






p/s : even x byk pown xtiviti yg aku wat tyme mid break ari tuh..still aku ase
" yeah! it's a great moment to remember!"

just cdih gler coz xdpt RONGGENG2 ngn GENG TEGAS KU! 
T_T SUMPAH aku winduuuuuuuuu kat minah-minah gedik itu...

No comments:

Post a Comment