Thursday, February 17, 2011

cekgu recreation versi ganaz yang islamic

hoi..hoi..hoi..
arini aku nak citer pasal seorang cekgu yg sangat larh...manis, sweet, kiut, comeyl, hensem, lagi kacak nih...name dye cikgu isa shamsuddin..dye adalah cekgu yang mengajar subject recreation merangkap kekasih separuh masa crocodile hunter aku,,hehee nape aku panggil dye crocodile hunter eh? sebab nye dye mang suke pakai baju yg ala-ala steve irwin kat dalam crocodile hunter tuh..nampak cam macho jer..
 

bukan setakat gaye pakaian jer macho..gaye cekgu isa aku ni berjalan pown..mang aku minat ah..ala-ala mafia yang sangat larh cool..mang sesuwai ar ngan position dye sebagai ckegu recreation...hehehe ganaz ar aku tengok serba serbi cekgu nih..tapi bile datang pangai lawak dye..mang aku boleh gelak kaw-kaw sampai bergegar 1 claz tuh kowt...dye suke wat lawak kering..citer pasal menda lawak tapi muke xgelak langsung..aku ngn kawan2 aku dah macam hape je dok gelak kat lawak dye tuh...siyes, kalo boleh guling2 atas lantai tuh..dah lame dah aku guling weh..xmalu dah eh!

even luaran dye nampak cam ganaz giler tapi mak aiii! dahi dye bertanda kowt..tanda orang2 yang zuhud..giler ah..xbajet kowt..muke bajet cam ganaz jer..tapi zuhud orang nye..hehehe..xsia-sia mak aku ngandungkan aku..dah beso panjang nih..pandai carik laki cekgu yang ada ilmu agama..hehehe so, even aku blaja subjek yang bukan subjek agama still ade elemen elemen islam yang diterapkan..cececceceh..dah name pown study kat uia..kau pown..agak2 larh....


cekgu : ape recreation yang terbaek untuk kite?
budak-budak : swimming, jogging, water surfing, bungee jumping......etc
cekgu : salah yer kamu-kamu-kamu sume...jawapanya ialah ibadah..

hamek kau..terkedu sebentar aku ngan kengkawan aku dalam claz tu..hahaha..ni lagi satu...

cekgu : ape jenis-jenis recreation yang recommended untuk kite ?
budak-budak : water activity, land activity, and air-based activity cekgu..
cekgu : yerrr.......kamu-kamu-kamu sume salah agy..jawapannya adalah berenang, menunggang kuda dan memanah..itu adalah mengikut sunnah rasulullah yer...

hahahaha hamek kau..terkono den agy sekali...ape la cekgu nih pown satu..cube la cakap awal2..nak jawapan dari sudut islam ke..islamic perspective ke..hehee..konfem aku leh jawab nye..pape pown cekgu isa aku ni tetap ade sweet dye..tapi ngan aku sowang jer larh..hahaha apak perasan aku nih kadang2..

tyme tuh tengah wat demo pasang khemah kat dalam claz,

cekgu : awak yang dok kt hujung tuh..meh, tolong saya lipat khemah..
akmal : cekgu soh kau tu weh..
aku : aku ker..alaa segan larh..(cekgu ni kowt yer pown nk mesra2 ngan aku..bukan kat cni hahaha)
cekgu : yer, awak la, sape agy..meh cni, tolong saye nih...

tyme tuh aku ase cam nak melompat kegembiraan jer...tapi xboleh kene cover cket..hehehe peluang camni susah nk dapat kowt..dalam rmai-ramai budak pompuan dalam klas tuh..dye boleh pilih aku hahaha (bajet nk hawt je kau an..kah3) so, mencangkung larh aku kat atas lantai tuh berdua-duaan melipat khemah bersame2 ngan cekgu tersayang..dan-dan la lepas dh siap lipat khemah tu xmuat nk masuk kat dalam beg dye..again, aku ngan sopan nye dok lantai balek..lipat balek ngn cekgu tu sampai jdik kecik agy..at last, muat pown kau..

eyh, jap jap..pe motive aku citer pasal cekgu recreation aka cekgu isa aku ber-sweet-sweet ngan aku nih..ngeh ngeh ngeh..xkan larh aku ade hati kat dye kowt..gilerr! impossible! xmungkin kowt! xtually, aku just nak gebang kat cni yang cekgu nih ade ciri-ciri jejaka idaman kalbu ku...hahaa even muke cam ganaz2 ala ala ahli kongsi gelap tapi still dalam hati ade iman..so, dont u ever judge a book by its cover kikikiki i likeeeee!

diz week dari ari jumaat malam sampai ahad kitowang nak gi masuk hutan same-same-dua-dua..hahaa geli-geli-mat..xde makne dua-dua je kowt..beramai-ramai agy ade ar..g camping kat hutan kat tanjung malim..ngeh-ngeh-ngeh...TERBAEK..leh ar aku spend mase banyak-benyak cket ngan cekgu isa kengkawan kat sana..pastu tangkap pic bebanyak..upload n tunjuk kat cni kayh.. = ) wee~

p/s : aku : mal, giler baek an cekgu nih..muke pown sweet jer..bertuah je sape dapat
akmal : kau minat eh..cekgu tuh dah kaweN kowt..tah-tah dh ade anak dah pown..
(kau ni mal, potong stim je kan..watpe g cakap dye dah kawen kat aku..haisyh!)
~OK, FINE! ~

macik nih..nme dye maizatul akmal..comel ke comot? hahaha
slalu nye ape or siapa yang aku suke dye xsuke..hehehe 
kitowang selau bergossip-ing together-gether...


No comments:

Post a Comment