Sunday, January 16, 2011

bile aku sudah mula berubah....jadik budak library..ngeh3x

HOLLA...

arini aku bgun awal pg..pkul 9.30 pagi..smate2 sbb dh janji ngn membe aku nk gi library sme2..
awal kan aku bgun..tyme2 weekend nih..owh, nazirah sudah mule berubah..great! keep it up!
aku ingat aku dh bgun paling awal dh dlm bilek aku..tangok2 rumate aku akmal, dh bangun lagy awal..
what a miracle??!! akmal jarang sekali bgun lbih awal dri aku..slalu bile aku bgun n usha bilek dye, dye maseh terbungkang lagy kot dlm comforter..tibe2 ase tercabar giler..ngeh3x..tapi xpe, cool..aku tgok bdak bilek laen sume dh bgun..ok, that's mean aku yg bgun pling lmbt..wah! xsuke nye..fine! aku bdak paling suke bgun lambat..

owh,yerr...akmal tu sbeno nye lebih kurang aku je slalu bgun pagi..tapi arini dye mang terpakse rajen bangun awal..coz of bakal family-in-law dye mau bawak dye kua ronggeng bersiar -siar..xtually, aku taw niat family balak dye sbenonye nak interview dye in-and-out, top-to-toe, up and down..hahaa padan muke ko mal..
bersedialah kamu..heee..baru ko phm cmne perasaan nervous tu kan..rasekannnn..smpai saket perowt berak-berak kau an..
pdahal, blom jumpe agy tuh..heee...ok, abes cter pasal membe baek aku yg nk g kua ngn bakal family mertua dye..

now, kite continue citer seorang budak yg sudah mula berubah menjadi budak library@budak skema@budak nerd..hehe..tibe2 ase comey jer jdik budak nerd ni..yerla..owg len weekend2 nih..kua g jalan2..or melepak tido kat bilek..aku ni rajen bebeno g library..niat di hati nk nk study sambil2 teman membe aku g cik buku utk esaimen dye..tercapai gak la cita2 aku g library tyme weekend untuk sem nih =)

tapi g library x semestinye untuk study jer taw..mcm2 menda kite leh wat kat dlm library tuh..

contohnya, grup discussion, dating, tido, surf internet, escape class, eyh mcm2 agy larhh..

jom la kite usha pe yg aku wat kat library pagi tadi...let's check-it-out!

awal2 semangat agy bce notes..still kne dengo mp3 skalik..hee~

okeh, buku sudah bertimbun2..minta dibaca oleh aku..wee~

mud study sudah semakin berkurangan..kerana perowt sudah bernyanyi2..

ok, done! 1 book sudah khatam dibace..haha menipu je kau~

student yg kurang ke library juga mempengaruhi performance aku di library =( ngeh3

mase untuk berkemas dan bergerak ke cafe untuk mencari makanan bwat perowt ku yg comeyl nih..

 check out tyme! yeay! ^___^ suke3..

bergerak lah dengan eppy sekali aku ngan membe aku ke hs cafe..untuk makan nasik campor kat kedai mamak kegemaran ku..erkk, nape aku minat makanan mamak..membe2 aku sume geli kot..kate dowg "mkanan mamak tuh sedap ade perase tambahan..air peluh dari bulu2 dye..wekk3x" bodo btol..

erkk..ada aku kesah ker..aku yg nk makan..aku yg bayar..yg keracunan nnti pn aku..
wah! belagak giler aku..kene btol2 bru taw padan muke ko heee! nauzubillah..
aku cuma kecian kat mamak tu jer..kalo sume owg dh xmo mkn kat kdai dye..bankrap la dye..
kesiaaaaaaaaannnnnnnnnn.....


simple ja kan aku makan..tapi aku makan smpai licin kowt..kebulurannn..
cedap giler okeh...!

wani dan tunang abang dye..baek woo..dye blanje kitowg makan..best3 =)
akak tu dh grad n bdak uia gak..thanks kak for the food...
nnti kitowg dh keje kitowg blanje akak balek k...that's our promise..insya allah..



p/s : aku maseh nazirah yg dulu...budak yg bajet rajen g library..knon2 nk study..tapiiii.....
hampehhh! doa2 moge2 aku akan berubah 1 day nnti yerr..aminnn ^___^

No comments:

Post a Comment