Monday, May 30, 2011

citer yang dah basi!

hallo..

since aku dah lame tak update blog aku nih..aku nak bercerita lah pasal kesah cuti aku baru-baru nih..ermm, actually xde ar baru sangat pown..cuti tuh dah berakhir tiga minggu yang lepas..HAHA dah out-dated pown aka dah basi la weh..HEHE tapi tak kesah lah, aku nak update gak..NGEEEE~ nakjugakkaukan!


ok, let's intai intai ape aktiviti aktiviti yang takberfaedah dilakukan sepanjang cuti ari tu :) WEEE~

FAMILY EATING  OUTING.


lokasi: johnny's AEON wangsa maju.

LEPAKKING WITH FRIENDS.


location : berjaya time square

MELAYAN ANAK ANAK BUAH :


 see..i've told ya! sikit giler kot aktiviti aktiviti yang aku wat tyme cuti sem ari tuh..siyes, xpuas dow..nih la first tyme aku cuti kejap camni..semata mata nak cube try rase amek short sem..konon konon best lah amek short sem nih..padahal HAMPEH hampagas tol..xbest langsung, bohsan lagy adalah..haisyhh~ nak menyesal pown xgune..dah 3 minggu dah aku short sem..terlajak perahu boleh patah balek, terlajak short sem tut tut tut lah jawab nya (xtually tak taw nak sambung pe) HAHAHA.. yang penting pasni aku dah takmo amek short sem..ini adalah yang pertama dan terakhir..pfssstt tekad giler tuh~

p/s : In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on... ^__^!

No comments:

Post a Comment